Directory

DIRECTORY ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ

Οδηγός πληροφοριών ξενοδοχείου                                                                                   

Αγαπητέ επισκέπτη, είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας καλωσορίσουμε στο ξενοδοχείο επιπλωμένων διαμερισμάτων Almyra Village.Αυτός ο κατάλογος ξενοδοχείου σας δίνει μια εμπεριστατωμένη εικόνα για όλες τις εγκαταστάσεις και τις υπηρεσίες που διαθέτουμε. Αν έχετε επιπλέον ερωτήσεις παρακαλώ, επικοινωνήστε με την υποδοχή του ξενοδοχείου. Σας ευχόμαστε μια ευχάριστη διαμονή μαζί μας και να απολαύσετε της διακοπές σας στη Κάρπαθο.

Διαμονή
Το ξενοδοχείο μας σας καλωσορίζει και σας ευχαριστεί για την επιλογή σας με ένα καλαθάκι που περιέχει διάφορα ελληνικά προϊόντα.Το ξενοδοχείο μας διαθέτει δορυφορική τηλεόραση και 24ώρη υπηρεσία δωματίου. Επίσης διαθέτει γυμναστήριο για την καθημερινή σας άθληση, και ημερήσιο τύπο για να ενημερώνεστε.Σε κάθε δωμάτιο διαθέτουμε σίδερο και σανίδα σιδερώματος και υπάρχει δυνατότητα προσθήκης παιδικού κρεβατιού.

Υποδοχή ανοικτή επί 24 ώρες
Το ξενοδοχείο μας έχει ανοιχτή υποδοχή επί 24 ώρες, με εσωτερική ή εξωτερική τηλεφωνική πρόσβαση,καθώς και υπηρεσία θυρωρού.

Διαδίκτυο
Το ξενοδοχείο μας παρέχει δωρεάν πρόσβαση στο διαδίκτυο σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους και στα διαμερίσματα.Επίσης υπάρχει δυνατότητα παροχής laptop ή tablet σε περίπτωση ανάγκης.

Κλιματισμός & Θέρμανση   

 Κάθε δωμάτιο έχει αυτόνομη μονάδα κλιματισμού, η οποία ρυθμίζεται από το τηλεχειριστήριο. Παρακαλούμε, βεβαιωθείτε ότι η μπαλκονόπορτα είναι κλειστή πριν χρησιμοποιήσετε τον κλιματιστικό. Εάν χρειάζεστε βοήθεια ή έχετε ερωτήσεις σχετικά με το σύστημα παρακαλούμε επικοινωνήστε με την υποδοχή μας για βοήθεια.

Κλειδιά       

  Σε όλα τα δωμάτια υπάρχει εγκατεστημένο σύστημα εξοικονόμησης ενέργειας. Το μπρελόκ του κλειδιού σας είναι μαγνήτης ο οποίος όταν τοποθετηθεί στην ειδική υποδοχή που υπάρχει στο δωμάτιο ανοίγει ή κλείνει τον γενικό διακόπτη του δωματίου. Η παροχή ρεύματος στο ψυγείο είναι συνεχής σε κάθε περίπτωση. Για την δική σας ασφάλεια, παρακαλούμε ενημερώστε την υποδοχή αμέσως σε περίπτωση απώλειας του κλειδιού σας. Πάντα να κλειδώνετε την πόρτα φεύγοντας από το δωμάτιο σας. Η διεύθυνση δεν είναι υπεύθυνη για την απώλεια χρημάτων ή προσωπικών αντικειμένων.Παρακαλούμε να αποφύγετε κάθε επαφή του μαγνήτη, με ρολόγια και πιστωτικές κάρτες. Μην παραλείψετε να παραδώσετε το κλειδί στην υποδοχή κατά την αναχώρηση σας.

Πρωινό Γεύμα
Διάρκεια πρωινού 08:00 – 11:15. Υπάρχει δυνατότητα σερβιρίσματος πρωινού στο δωμάτιο καθώς και υπηρεσία παροχής πρωινού νωρίς ή αργά το πρωί (12:00) ,early breakfast service σε ειδικές συσκευασίες, εφόσον ζητηθεί. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρωινό μας απευθυνθείτε στην υποδοχή.

Καθαριότητα   

 Τα δωμάτια καθαρίζονται και τακτοποιούνται καθημερινά μέχρι τις 14:00. Η ομάδα καθαριότητας είναι στη διάθεσή σας . Εάν χρειάζεστε επιπλέον ή αλλαγή πετσέτας, επιπλέον μαξιλάρι διαφόρων τύπων επιλογής σας ,κουβέρτα ή κρεμάστρες παρακαλούμε επικοινωνήστε με την υποδοχή. Επικοινωνήστε με την υποδοχή σε περίπτωση που χρειαστείτε στεγνό καθάρισμα ,πλύσιμο και σιδέρωμα.Παρακαλούμε μην χρησιμοποιείτε τις πετσέτες δωματίου στην παραλία.Δώστε λίγη προσοχή σε κάποια προϊόντα προσωπικής φροντίδας και περιποίησης όπως αντηλιακές κρέμες, λάδια και προϊόντα μακιγιάζ τα οποία καταστρέφουν τον ιματισμό. Για οποιαδήποτε καταστροφή ή απώλεια ειδών ιματισμού έχουμε το δικαίωμα να σας ζητήσουμε την ανάλογη αποζημίωση.

WC                                                                                                                         

Παρακαλούμε μη ρίχνεται απολύτως τίποτα στην λεκάνη της τουαλέτας, καθώς αυτό μπορεί να προκαλέσει βλάβη στο υδραυλικό σύστημα του ξενοδοχείου.

Μπαλκονόπορτες     

  Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού υπάρχει περίπτωση να φυσούν δυνατοί άνεμοι, οι οποίοι μπορούν να έχουν καταστροφικές συνέπειες αν οι μπαλκονόπορτες μείνουν ανοιχτές.

Κατοικίδια                                                                                                                             

Τα κατοικίδια δεν επιτρέπονται στο ξενοδοχείο. Κάποια αδέσποτα ζώα, ιδιαίτερα οι γάτες, εισέρχονται στο χώρο του ξενοδοχείου από μόνα τους. Παρακαλούμε να μην δίνετε σημασία, έτσι ώστε να αποθαρρύνονται από το να παραμένουν στο κατάλυμα.
Αυτές οι γάτες δεν ανήκουν στο ξενοδοχείο, δεν έχουν εμβολιαστεί και δεν είναι ασφαλές να τις αγγίζετε, ανεξάρτητα από την οικειότητα που έχουν.Για λόγους υγιεινής, αποφύγετε να τις ταΐζετε. Μη χρησιμοποιείτε είδη του ξενοδοχείου, πιατικά, υαλικά ή πετσέτες για την περιποίηση τους.Όταν μια γάτα ταϊστεί, παραμένει για πάντα στο κατάλυμα με αποτέλεσμα να χρειάζεται παρέμβαση από τις τοπικές αρχές για την απομάκρυνση της.

Κάπνισμα 

 Το κάπνισμα δεν επιτρέπεται στα δωμάτια και στους εσωτερικούς χώρους του ξενοδοχείου.

Νερό       

Το νερό βρύσης δεν είναι πόσιμο. Καθώς κατά την διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών υπάρχει έλλειψη νερού στο νησί, παρακαλούμε, βοηθήστε κάνοντας ορθή διαχείριση. Βεβαιωθείτε πριν βγείτε από το δωμάτιο ότι όλες οι βρύσες είναι κλειστές και παρακαλούμε να ενημερώσετε αμέσως την υποδοχή αν αντιληφθείτε οποιαδήποτε διαρροή.

Ζεστό Νερό   

 Παροχή 24 ώρες.

Ενοικίαση αυτοκινήτων
Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την υποδοχή για περισσότερες πληροφορίες.

Δραστηριότητες
Στο ξενοδοχείο μας υπάρχει πρόγραμμα ημερήσιων δραστηριοτήτων .Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την υποδοχή για περισσότερες πληροφορίες.

Πιστωτικές κάρτες   

  Όλες οι πιστωτικές κάρτες γίνονται δεκτές.Εάν έχετε ερωτήσεις σχετικά με τις μεθόδους πληρωμής, επικοινωνήστε με την υποδοχή.

Απολεσθέντα Αντικείμενα   

 Επικοινωνήστε με την υποδοχή για τα απολεσθέντα αντικείμενα. Θα κάνουμε κάθε προσπάθεια για να τα ανακτήσετε.

Ασφάλεια
Η Κάρπαθος ανήκει στους ασφαλέστερους προορισμούς στην Ελλάδα και την Ευρώπη. Για την ασφάλεια σας, παρόλα αυτά σας συνιστούμε να κρατάτε πάντοτε το δωμάτιο σας κλειδωμένο. Παρακαλούμε να αποφεύγεται τη γνωστοποίηση του αριθμού του δωματίου σας σε ξένους. Σε περίπτωση απώλειας του κλειδιού του δωματίου σας παρακαλούμε να ειδοποιήσετε ΑΜΕΣΩΣ την υποδοχή.

Υπηρεσίες Τηλεφωνικών Πληροφοριών                                                                 

Υποδοχή: 0  –Εξωτερική γραμμή: 9 -Από δωμάτιο σε δωμάτιο: αριθμό δωματίου απευθείας

–Τοπική κλήση: 9 + κωδικός + αριθμός

 -Διεθνής κλήση: 9 + διεθνής αριθμός + αριθμός

Ολοκλήρωση διαμονής   

  Η ώρα αναχώρησης είναι 11.00 το πρωί. Η υποδοχή θα σας βοηθήσει να αποθηκεύσετε τις αποσκευές σας εάν θέλετε να περάσετε περισσότερο χρόνο στην πόλη πριν φύγετε.Αν χρειάζεστε μεταγενέστερο check out ή επιθυμείτε να παρατείνετε την παραμονή σας, παρακαλείστε να επικοινωνήσετε με την υποδοχή.

Χώρος Αποσκευών και μεταφοράς αυτών   

 Διατίθεται χώρος φύλαξης αποσκευών και μεταφοράς αυτών. Αν επιθυμείτε να αποθηκεύσετε ή να μεταφέρετε τις αποσκευές σας, παρακαλούμε, επικοινωνήστε με την υποδοχή.

Λογιστήριο 

 Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας, σας ενημερώνουμε ότι για λογαριασμούς με ποσά άνω των 500 € εξόφληση γίνετε μόνο με πιστωτική κάρτα ή τραπεζικό έμβασμα.Παρακαλούμε να έχετε τακτοποιήσει τις οικονομικές σας εκκρεμότητες το αργότερο τη παραμονή της αναχώρησης σας. Το λογιστήριο του ξενοδοχείου είναι στην διάθεση σας από 08:00 έως 16:00

Απεντόμωση και Μυοκτονία

Στο ξενοδοχείο μας τηρούμε σε ετήσια βάση διαδικασίες απεντόμωσης και μυοκτονίας από πιστοποιημένο συνεργείο.

Αεροδρόμιο – Mεταφορές   

 Ο διεθνής αερολιμένας Καρπάθου απέχει περίπου 18 χλμ. από το ξενοδοχείο και διαρκεί 25 λεπτά με το αυτοκίνητο. Εάν επιθυμείτε να οργανώσουμε μεταφορά από ή προς το αεροδρόμιο, απευθυνθείτε στην υποδοχή.

Οδηγίες Πυρασφάλειας 

 Έχουμε λάβει μέτρα ασφαλείας για την ασφάλειά σας και όλο το προσωπικό μας είναι εκπαιδευμένο να σας βοηθήσει σε περίπτωση κινδύνου. Μην καπνίζετε στο δωμάτιο και στους εσωτερικούς χώρους του ξενοδοχείου. Πάντα να χρησιμοποιείτε το σταχτοδοχείο που παρέχεται στο μπαλκόνι. Μάθετε τη διαδρομή απόδρασης. Σε περίπτωση δυσκολίας στο περπάτημα, παρακαλούμε, επικοινωνήστε με την υποδοχή.

Αν ανακαλύψετε πυρκαγιά: 

 Μείνετε ψύχραιμος, μην πανικοβληθείτε.Ενημερώστε την υποδοχή.Ενεργοποιήστε το συναγερμό σπάζοντας το τζάμι του πιο κοντινού «Σημείου Συναγερμού Πυρκαγιάς». Μη σταματήσετε για να μαζέψετε προσωπικά αντικείμενα. Ειδοποιήστε την καθαρίστρια ή οποιοδήποτε άλλο μέλος του προσωπικού.Αν μυρίσετε καπνό, μείνετε χαμηλά, ο καπνός ανεβαίνει.Πηγαίνετε στο «Σημείο Συγκέντρωσης».Μην εισέλθετε ξανά στο ξενοδοχείο μέχρι να ειδοποιηθείτε ότι είναι ασφαλές.

***Η διεύθυνση του ξενοδοχείου διατηρεί το δικαίωμα αλλαγής ή ακύρωσης οποιασδήποτε από τις ως άνω αναφερόμενες υπηρεσίες χωρίς προειδοποίηση.

 

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ EXPRESS CHECKOUT

Τι είναι το γρήγορο check out;
Οι πελάτες ενδέχεται να μην θέλουν να περάσουν από τη διαδικασία του συνηθισμένου χρονοβόρου check out αλλά προτιμούν απλώς να φύγουν από το ξενοδοχείο χωρίς να ασχολούνται με τη ρεσεψιόν.

Ως εκ τούτου, προσφέρουμε το γρήγορο check out. Αυτό σημαίνει ότι ο πελάτης έχει τα ακόλουθα πλεονεκτήματα:

  • Ο πελάτης μπορεί να αφήσει το κλειδί στο δωμάτιο ή σε ένα φάκελο που αφήνει στο ειδικό κουτί στη ρεσεψιόν

  • Οποιοσδήποτε εκκρεμείς λογαριασμός θα χρεωθεί αυτόματα στην πιστωτική ή χρεωστική κάρτα του πελάτη χωρίς την παρουσία του ίδιου καθώς αυτός έχει δώσει την εξουσιοδότησή του ή κατά την άφιξη ή εκ των προτέρων συμπληρώνοντας το έντυπο EXPRESS CHECK OUT.

Πώς είναι η διαδικασία με πελάτες που φθάνουν / διαμένουν στο ξενοδοχείο και επιθυμούν το γρήγορο check out

  • Ζητούμε από τον πελάτη κατά την άφιξή του εάν θα ήθελε να επωφεληθεί από την υπηρεσία express check out. (Δεν θα συμφωνήσει κάθε πελάτης, καθώς οι περισσότεροι πελάτες προτιμούν να εξετάσουν πρώτα όλους τους λογαριασμούς πριν χρεωθεί η κάρτα τους.)

  • Εξηγήστε στον πελάτη ότι ο τελικός λογαριασμός θα χρεωθεί στην κάρτα του χωρίς την υπογραφή του κατόχου της κάρτας κατά το check out.

  • Ζητήστε από τον πελάτη την ΕΓΚΡΙΣΗ του για ΑΙΤΗΜΑ ΠΡΟ-ΕΓΚΡΙΣΗ ΚΑΡΤΑΣ  για το αναμενόμενο ποσό του λογαριασμού.

    Σε περίπτωση που το αίτημα προέγκριση μας απορριφθεί, ρωτήστε τον πελάτη για ένα εναλλακτικό τρόπο πληρωμής (π.χ. προκαταβολή συγκεκριμένου ποσού σε μετρητά ή ένα συγκεκριμένο ποσό με τραπεζικό έμβασμα στο λογαριασμό μας)

  • Ενημερώστε τον πελάτη ότι το τελικό τιμολόγιο θα σταλεί μέσω e-mail, μαζί με την επιβεβαίωση της πληρωμής και το υπογεγραμμένο έντυπο για γρήγορο check-out, στη διεύθυνση e-mail που έχει δηλώσει ο πελάτης στο έντυπο για το γρήγορο check-out.

Τα ακόλουθα βήματα είναι απαραίτητα κατά την άφιξη για πελάτες που επιθυμούν το γρήγορο check out:

  1. Το έντυπο EXPRESS CHECK OUT πρέπει να συμπληρωθεί σωστά από τον πελάτη και πρέπει να έχει τις ακόλουθες πληροφορίες:

  • Πλήρες όνομα

  • Διεύθυνση (ιδιωτική ή σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί να τιμολογηθεί ή εταιρεία του, διεύθυνση εταιρείας και πλήρες όνομα εταιρείας, ΦΠΑ)

  • Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail)

  • αριθμός δωματίου

  • αριθμός πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας (συμπεριλαμβανομένης ημερομηνίας λήξης και κωδικού CVC)

  • υπογραφή

  1. Η αναγραφόμενη πιστωτική/χρεωστική κάρτα πρέπει να είναι στο όνομα του πελάτη.

    Αφού ο πελάτης έχει δηλώσει γραπτός τα στοιχεία της κάρτας του στο έντυπο, ζητήστε από τον πελάτη την κάρτα του για να εξακριβώστε τα στοιχεία της κάρτας δηλωμένα στο έντυπο. Επίσης, ελέγξτε την υπογραφή του πελάτη στην κάρτα ή στο διαβατήριό του με την υπογραφή στο έντυπο.

Διαδικασίες της ρεσεψιόν ενώ ο πελάτης βρίσκεται ακόμα στο ξενοδοχείο

  • Ημερήσιος έλεγχος του συνολικού χρέος του πελάτη με το εγκριμένο ποσό. Εάν το σύνολο υπερβαίνει κατά 15% ή περισσότερο το προ-εγκριμένο ποσό, επικοινωνήστε με τον πελάτη για να υπογράψει ένα υψηλότερο ποσό για προ-έγκριση στο έντυπο του EXPRESSCHECKOUT.

  • Στείλτε στον πελάτη μια ημέρα πριν από την αναχώρηση του μια αναφορά με τις μέχρις τότε συνολικές χρεώσεις και ενημερώστε των για το πού θα αφήσει το κλειδί/την κάρτα του δωμάτιο του τη ημέρα της αναχώρησης.

Διαδικασία του Back μετά από την αναχώρηση του πελάτη

  • Εκτύπωση του τιμολόγιου με τις αναλυτικές χρεώσεις και το τελικό σύνολο

  • Χρεώστε το συνολικό χρέος στην κάρτα που έχει δηλώσει ο πελάτης στο έντυπο EXPRESSCHECKOUT

  • Στείλτε το τιμολόγιο, την βεβαίωση πληρωμής και ένα αντίγραφο του συμπληρωμένο έντυποEXPRESSCHECKOUT στο e-mailτου πελάτη

  • Να έχετε έναν ειδικό φάκελο για την φύλαξη των αντίγραφων  τιμολόγιων και των εντύπων με την έγκριση για προ-εγκριση κάρτας πελατών για τουλάχιστον 18 μήνες.